De meest gestelde vragen over producten en diensten van Moving Intelligence. Uw vraag niet beantwoord? Login op het platform en ga naar support. Hier vindt u uitgebreide gebruikers- en installatiehandleidingen, video-tutorials en downloads.

Veelgestelde vragen

In het MI-platform

Hoe kan ik gereden routes terugzien?

Hoe corrigeer ik mijn kilometerstanden?

Hoe kan ik achteraf ritdetails aanpassen?

Hoe stel ik een geofence in?

Hoe maak ik geplande rapportages?

Hoe toon ik een gereden route op de kaart?

Hoe koppel ik een ID-tag aan een profiel?

Hoe kan ik een account voor mijn partner, collega of iemand anders toevoegen?

Hoe kan ik rechten per profiel beheren?

MiRed en MiGreen: Hoe vraag ik een XAR-bestand op?

Veelgestelde vragen

Administratie, abonnement, beheer en facturatie

Hoe kan ik als dealer/installateur zelf de periodieke keuring regelen?

Waarom moet ik het beveiligingssysteem laten herkeuren?

Hoe verleng ik mijn abonnement?

Hoe zeg ik mijn Moving Intelligence-abonnement op?

Hoe wijzig ik mijn facturatiegegevens?

Kan ik een extra voertuig toevoegen aan mijn rittenregistratie app?

Hoe breid ik mijn diensten uit?

Mijn voertuig is al voorzien van een Moving Intelligence beveiligingssysteem, kan ik uitbreiden met rittenregistratie?

Wat gebeurt er met mijn volgsysteem als ik mijn auto verkoop, bijvoorbeeld omdat ik een nieuwe auto heb?

Wat moet ik doen als ik een rittenregitstratie-controle krijg van de Belastingdienst?

Veelgestelde vragen

Werking en instellingen voertuigbeveiliging

Wat moet ik doen bij diefstal van mijn voertuig of ander object?

Ik ben de autorisatiepas, active tag of noodsleutel van de startonderbreker (MiBlock) kwijt. Wat moet ik doen?

Hoe kan ik de laatste locatiebepaling zien?

Waar kan ik mijn persoonlijk wachtwoord voor de meldkamer inzien en wijzigen?

Hoe vraag ik een activatiecode aan?

Hoe stel ik een geofence in?

Waarom moet ik het beveiligingssysteem laten herkeuren?

Ik heb een Retreever. Hoe regel ik na-diefstal recovery?

Wat gebeurt er met mijn volgsysteem als ik mijn voertuig verkoop, bijvoorbeeld omdat ik een andere auto heb?

Hoe zit het met de uitfasering van 2G en de diensten van Moving Intelligence?