MiBlock AT

Met de MiBlock AT is de nieuwe standaard neergezet met een ultra laag stroomverbruik en communicatie via linbus. Het ontbreken van de paslezer en drukknop maakt de installatie eenvoudiger, sneller en daarnaast gebruiksvriendelijker.

Wat houdt dit concreet in bij installatie?

  • Onderbrekingen en voedingen zijn er gescheiden van elkaar. De dubbele blokkering be houdt zijn codering en mogelijkheden bij onderbreking van startmotor of startknop middels J1/J2 en J11/J12.
  • Het noodcontact met ingebouwde led dient ter vervanging van de paslezer. Wij adviseren deze te plaatsen in het dashboardkastje of de middenarmsteun.

Voedingen van de Block AT zijn in kleur en dienen op deze manier gebruikt te worden:

  • Rood: klem 30
  • Paars:klem 15
  • Zwart: klem 31
  • Oranje-wit:communicatie tussen MiBlock AT en Mi50 aansluiten op pos 3 lindata.
  • Rood-wit: mee laten lopen met massa als noodprocedure om nieuwe Active Tag ofnoodsleutel in te kunnen leren mochten deze verloren zijn.

  • De huidige BMW handleidingen kunnen nog steeds gebruikt worden.
  • MiBlock AT selecteren als accessoire bij de inbouwtest