Wanneer u uw Moving Intelligence diensten wilt beëindigen, is het van belang dat u dit via het online Moving Intelligence platform doet.
Op deze pagina leggen we uit hoe u uw Moving Intelligence diensten van uw persoonlijke account opzegt.
Maandag t/m vrijdag 08:30 – 17:30
088-9900000 (optie 1)
aftersales@movingintelligence.com
Beëindiging na de initiële looptijd (abonnement is minimaal 1x verlengd)Â
Wanneer u een abonnement na de initiële looptijd tussentijds beëindigd, dan heeft u recht op een restitutie van beëindigingsdatum abonnement tot einddatum abonnement -/- 1 maand opzegtermijn. Volg de onderstaande instructies voor het beëindigen van uw abonnement.
Indien u echter direct weer een nieuw voertuig bij ons aanmeld dan kunnen wij de volledige resterende abonnementsperiode verrekenen met uw nieuwe abonnement. Neemt u in dit geval voor nadere instructies a.u.b. contact op met onze Aftersales afdeling.
Â
Beëindiging in de initiële looptijd (1e looptijd)
Wanneer u een abonnement tussentijds beëindigd in de initiële looptijd, dan heeft u geen recht op restitutie. Volg de onderstaande instructies voor het beëindigen van uw abonnement.
Indien u echter direct weer een nieuw voertuig bij ons aanmeld dan kunnen wij de resterende abonnementsperiode verrekenen met uw nieuwe abonnement. Neemt u in dit geval voor nadere instructies aub contact op met onze Aftersales afdeling.
Stap 1: Ga naar app.movingintelligence.com.
Stap 2: Log in met uw mailadres en wachtwoord
Stap 3: Volg een van onderstaande stappen om verder te gaan.
Â
Â
Â
Â
Terugbetaling van creditbedrag*
Het creditbedrag wordt, indien van toepassing, 56 dagen (wettelijke storneringstermijn) na de laatst uitgevoerde automatische afschrijving teruggestort.
Wat betekent wettelijke storneringstermijn?
Storneren is het ongedaan maken van een automatische afschrijving, bijvoorbeeld de jaarlijkse afschrijving van een abonnement. Het bedrag storneert u bij uw bank. U heeft hier 56 dagen de tijd voor. Dit wordt de wettelijke stroneringstermijn genoemd.
Beëindigt u uw abonnement? Dan gaan wij uit van de datum van de laatste afschrijving van de abonnementskosten. Is deze datum langer geleden dan de wettelijke storneringstermijn van 56 dagen? Dan storten wij het creditbedrag* binnen circa 10 dagen terug op uw rekening.
Was de laatste afschrijving korter dan 56 dagen geleden? Dan storten wij het creditbedrag* na de 56e dag terug op uw rekening.
*Indien van toepassing.