Met de MiBlock AT is de nieuwe standaard neergezet met een ultra laag stroomverbruik en communicatie via linbus. Het ontbreken van de paslezer en drukknop maakt de installatie eenvoudiger, sneller en daarnaast gebruiksvriendelijker.
>Â Onderbrekingen en voedingen zijn er gescheiden van elkaar. De dubbele blokkering be houdt zijn codering en mogelijkheden bij onderbreking van startmotor of startknop middels J1/J2 en J11/J12.
>Â Het noodcontact met ingebouwde led dient ter vervanging van de paslezer. Wij adviseren deze te plaatsen in het dashboardkastje of de middenarmsteun.
>Â Voedingen van de Block AT zijn in kleur en dienen op deze manier gebruikt te worden:
>Â De huidige BMW handleidingen kunnen nog steeds gebruikt worden.
>Â MiBlock AT selecteren als accessoire bij de inbouwtest
Zorg dat het voertuig in rust is met minimaal één geopend portier zodat je het noodcontact kan bereiken terwijl het voertuig in rust blijft.
Technische support: 088 – 99 000 95
(op werkdagen bereikbaar tussen 8.00u – 17.30u)
U vindt de whitepaper in uw mailbox. Niet ontvangen? Controleer dan uw spamberichten.